کانون تبلیغات و آگهی دادمهر

جدیدترین شیوه تبلیغات محیطی در مترو

جدیدترین شیوه تبلیغات محیطی در مترو

مکانیزم نمایش تیزر در تونل های مترو

مکانیزم نمایش تیزرهای تبلیغاتی در تونل های مترو دقیقا عکس مکانیزم نمایش ویدئویی و تلوزیونی است. همانطور که میدانید آنچه را که ما در نمایش ویدئویی می بینیم تک عکسهای ثابتی هستند که یکی پس از دیگری با سرعت معینی از مقابل لنز دوربین عبور میکنند و نتیجه این حرکت میشود "نمایش فیلم"

اما در این رسانه تصاویر یا همان عکسهای ثابت در ابعاد و فواصل معین بر روی دیواره تونلهای مترو نصب میگردد و انبوه مخاطبانی که در تاریکی تونلها سوار بر مترو هستند با سرعت از مقابل این تصاویر روشن عبور میکنند و دقیقا همان فیلم را مشاهده میکنند. اما نه یک فیلم تبلیغاتی خسته کننده و مخاطب گریز بلکه یک فیلم جذاب و تاثیرگذار که ناخودآگاه ذهن مخاطب را به چالش کشیده و جذب میکند.

این نوع تبلیغات اخیرا در کشور آمریکا و چند کشور محدود اروپایی اجرا شده است . تحقیقات، نظرسنجی ها و یافته های علمی نشان میدهند که:

* بیش از 80درصد مسافران این نوع تبلیغات را میبینند

* 92درصد مسافران آن را بخاطر میسپارند.

* بیش از 86درصد مسافران منتظر پخش فیلم در تونلهای بعدی هستند

*و این نوع تبلیغ برای 83درصد از مسافران لذت بخش است.

در تهران و در فاز اول این طرح در 4تونل به بهره برداری میرسد:

1-      تونل قیطریه تا صدر

2-      تونل صدر تا قلهک

3-      تونل دانشگاه شریف تا آزادی

4-      تونل آزادی تا نواب

 

مدت نمایش تیزر:

در هر تونل یک تیزر18ثانیه ایی به نمایش در می آید تا توانمندیهای: خدماتی، بازرگانی، اقتصادی و یا کالاها و محصولات شما را به مخاطبان و خریداران شما منتقل کند.



 

 

   
جدیدترین شیوه تبلیغات محیطی در مترو
ارسال شده در تاریخ :1392/09/02
برچسب ها
این پرونده را به اشتراک بگزارید :
Facebook Twitter Google Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email

یادداشت کاربران

درج یک یادداشت :

نام کاربر :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :