کانون تبلیغات و آگهی دادمهر

مشاوره و سنجش بازار

 

 

مراحل 1 تا 5 تحقیقات بازاریابی

مراحل تحقیق بازاریابی

 

روزانه کسب و کارهای جدیدی به بازار معرفی می‌شوند و هر روز، سهم بیشتری از معرفی فعالیت‌های تجاری افراد و شرکتها به موسسات تبلیغاتی اختصاص پیدا می‌کند. امروزه "ایجاد نیاز" و بازارسازی برای محصولاتی که نمونه‌ یا کارکرد مشابهی برای آنها وجود ندارد بازارهای اصلی معاملات را در اختیار گرفته‌اند.

ایده‌های نو، روش‌های هیجان‌انگیز و لذت‌بخش‌تر برای انجام امور و خلق تجربه‌های تازه، کلیدهای اساسی برای پایه‌ریزی یک کسب و کار نوین است. نگاهی به استارت‌آپ‌های برتر و روبه رشد جهان در چند سال اخیر این مهم را بیش از پیش گوشزد می‌کند که "مردم، عاشق تجربه‌های جدیدند."

ایده، تمام آن چیزی نیست که به آن نیاز داریم. برای آنکه یک ایده‌ی اولیه به محصول یا سرویس نهایی تبدیل گردد و بتواند برای مخاطبانش ارزش‌آفرینی کند، می‌بایست از مراحل مختلفی گذر کرده تا به نتیجه‌ی ایده‌آل نزدیک شود. علت اصلی شکست برخی استارت‌آپ‌ها عدم شناخت، برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه‌ی به‌هنگام آن است، به شکلی که یک ایده‌ی عالی به یک محصول ضعیف تبدیل شده و در مواجهه با مخاطب از بین می‌رود.

همکاران ما در کانون دادمهر برآن هستند تا با بهره‌گیری از متخصصین مجرب در حوزه‌ی توسعه‌ی کسب و کار و تجربه‌ی اجرایی و مدیریتی خود در این زمینه، شرایط و زمینه‌ی لازم را جهت پیاده سازی و اجرای طرح های نوین تجاری در بستر جامعه امروزی را فراهم آورند.

 

 

 

برچسب ها
این پرونده را به اشتراک بگزارید :
Facebook Twitter Google Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email

یادداشت کاربران

درج یک یادداشت :

نام کاربر :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :